úterý 4. prosince 2012

...only the killing machine 1&2&3




8 komentářů:

  1. Hmm, tohle je taky výborné, Andreji. Obnažené až na kost. Vidím tam srdce v rozlámaném hrudním koši anebo smutnou tvář bez možnosti mluvit, dýchat....uvězněnou v epicentru masakru

    Anna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Anno !!! Ak budeš mať čas mrkni na tú 3 verziu ....

      Vymazat
  2. Ahoj Andreji,
    mrknula jsem a prozkoumala tu třetí, kterou jsi vložil. Možná si to špatně vykládám (však on každý si interpretuje fotografie dle svého momentálního rozpoložení), ta třetí je též krásná, ale paradoxně na mě působí docela uklidňujícím dojmem, i přes ty smutné obličeje, snad je to tím, že i přes tu bolest a smutek už vypadají smířeně. Z většího odstupu tam vidím také kentaura vrhajícího se proti palisádám.. Ty dvě starší, ty jsou opravdu pro mne nesmírně zneklidňující, plné "nervozity", strachu o život.... ta třetí je jako závěr triptichu.... nevyhnutelný konec, se kterým se aktéři smířili.

    Nicméně, pro mne celá série hodně silná, ale to ty už tak u fotek umíš:)

    Původně jsem ti chtěla tenhle veledlouhý koment poslat na mail, ale pořád mi to píše nedoručitelné, že jsem ve spamu, tak holt Ti to zaneřádím tady:)

    Anna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Anno, moc si Vážim Tvojho záujme a krásneho komentu...!!!! Neviem čo je s tým mailom, avizovali mi to aj iní, nenašiel som ani v spame Tvoj mail, len nejaké blbosti na zaručené výhry a biznisi...Skúsim Ti neskor poslať mail, či prejde...Andrej !!!

      Vymazat
  3. to je fakt masakr, líbí moc hlavně druhé dvě, v nichž vidím postavy, které ztrácejí šanci

    OdpovědětVymazat
  4. nebezpečná věc!L.

    OdpovědětVymazat