pondělí 17. prosince 2012

THE ISLE OF DEAD II


6 komentářů:

  1. Tak som sa zase trochu hral...Ten obraz od Arnolda Böcklina ma neuveriteľne fascinuje...Tak som zrealizoval skicu mojej druhej verzie témy...

    OdpovědětVymazat
  2. Andrej tvoja obsession s tymhle obrazem , “ ostrov smrti” je videt bych rekl na cele tvoje tvorbe. Aspon podle mne. Hodne tvojich obtazu je , pripomina tohle misto. V ruzne podobe. Tvoje obrazy jsou jak z jineho sveta, ne veseleho. Vetsinou,..zase jen muj nazor. Drama a napeti s tvich obrazu primo preteka.

    Ovsem otazka je, jestli ten ostron neni jen takove klidne misto ( ne podle povesti ) , takove odpocinkove,…bajecny , rajsky ostrov. A nebo zadny takovy neexistuje , jen se rozptylime v prostoru v myslenkach lidi co nas znali. Ja jsem byl na tomhle osrove nekolik hodin, mozna jen minut. Nepamatuji si skoro nic. Jen probuzeni a nechut jit zpatky do ceho mne budi.

    Muj compliment k tvym fotkam, kresbam, obrazum jakkoliv to nazyvas. Bylo by zajimave se s tebou setkat a pozorovat tvoji tvorbu, bylo by zajimave pro mne vedet jake technicke postupy mas. Jen professional zvedavost.
    Rudy@imaging-rudy.com

    Mnej velmi krasne Vanoce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To čo si napísal by som lepšie nevyjadril !!!! Moc Ti za to ďakujem !!!! Bolo by aj pre mňa zaujímavé sa s Tebou stretnúť osobne, ale tá dialka to nedovoluje, takže som moc rád aj za túto formu stretávania !!! Ale človek nikdy nevie možno raz...Prajem Ti ako aj celej Tvojej rodine a blízkym krásne vianoc a všetko dobré v novom roku !!!!! Ahoj !!! Ja sa možno na chvíľu odmlčím....jednak som trochu unavený a dobieha mi ten internet a musím všetko znovu rozbehnúť, inštalovať a tak...Takže aj u Teba na galérii ešte pridám poslednú vec a potom sa ozvem z inej ip adresy...Dúfam čo najskorej !!!! Ahoj !!!!

      Vymazat